M.J. DE NIJS
DE NIJS CASTRICUM

MVO jaarverslag 2017 online04-06-2018
Het MVO jaarverslag 2017 staat  vanaf heden online.In het verslag kunt u lezen wat we op het gebied van MVO in 2017 bereikt hebben.In 2017 stuurden we een online enquête uit naar al onze relaties en werknemers. Daarbij vroegen we naar hun mening over onze prestaties op onze materiële thema’s en op het gebied van duurzaamheid, veiligheid en kwaliteit. Hergebruik van materialen, betonrecycling, scholenplan en training, energiereductie en bouwen met een Co2 steen zijn onderwerpen die in het jaarverslag worden belicht.
Video interviews met medewerkers, onderaannemers en een opleidingsbedrijf kunt u bekijken via de site. Vragen zoals: “Welke speerpunten in het MVO beleid zijn in de afgelopen jaren belangrijk geweest? “ ,“Wat zijn de resultaten van het MVO beleid van De Nijs? Zie je de resultaten terug in je huidige projecten?” werden tijdens de interviews beantwoord. Via onderstaande link "meer informatie" kunt u het MVO jaarverslag lezen.

naar het nieuwsoverzicht
Uitgelicht

MVO

Voor De Nijs was de stap naar MVO-certificering geen grote; wel een logische.

FSCĀ® Bouw & Hout Convenant

Bouwbedrijf M.J. de Nijs en Zonen BV heeft het FSC® Bouw en Hout Convenant getekend.

M.J. de Nijs en Zonen
info@denijs.nl