nl
Business
Private

Service and guarantee

Bij gebreken aan uw woning kunt u dit via het serviceweb melden.
Op het servicewebformulier kunt u de volgende gegevens doorgeven waarna uw klacht/gebrek/storing in behandeling wordt genomen:

- Naam / Adres / Postcode + Woonplaats
- Telefoonnummer(s) waarop u overdag bereikbaar bent
- Beknopte omschrijving van de gebreken, indien mogelijk voorzien van foto 

Wanneer u meerdere meldingen heeft wilt u deze apart doorsturen. Bij de laatste stap kunt u op eenvoudige wijze nog een melding invoeren. Alle basis gegevens zijn dan voor-ingevuld en u hoeft daarna alleen de melding zelf in te geven.
Meldingen met meerdere individuele meldingen in de omschrijving kunnen wij niet in behandeling nemen.
 
Dagelijks telefonisch te bereiken tussen 8.00 - 10.00 uur op nummer 0226 397011
Contactpersoon voor de afd. Garantie & Service is Maritsca Koster-de Nijs

 

RVF_5575___Version_2.jpg RVF_5734___Version_2.jpg RVF_5796___Version_2.jpg
On focus

MVO

For De Nijs the step towards CSR certification was not a big one, but rather a logical one.

Read more >

FSCĀ® Bouw & Hout Convenant

M.J. de Nijs en Zonen BV has signed the FSC ® Construction and wood Covenant.

Read more >

CONTACT
De Nijs Castricum
info@denijs.nl
0251 - 51 21 00