en
M.J. DE NIJS
DE NIJS CASTRICUM

Service en garantie

Bij gebreken aan uw woning kunt u dit via het serviceweb melden.

Op het servicewebformulier kunt u de volgende gegevens doorgeven waarna uw klacht/gebrek/storing in behandeling wordt genomen:

- Naam / Adres / Postcode + Woonplaats
- Telefoonnummer(s) waarop u overdag bereikbaar bent
- Beknopte omschrijving van de gebreken, indien mogelijk voorzien van foto 

Wanneer u meerdere meldingen heeft wilt u deze apart doorsturen. Bij de laatste stap kunt u op eenvoudige wijze nog een melding invoeren. Alle basis gegevens zijn dan voor-ingevuld en u hoeft daarna alleen de melding zelf in te geven.
Meldingen met meerdere individuele meldingen in de omschrijving kunnen wij niet in behandeling nemen.
 
Dagelijks telefonisch te bereiken tussen 8.00 - 10.00 uur op nummer 0226 397011
Contactpersoon voor de afd. Garantie & Service is Maritsca Koster-de Nijs

 

RVF_8519___Version_2.jpg
Uitgelicht

MVO

Voor De Nijs was de stap naar MVO-certificering geen grote; wel een logische.

Lees meer >

FSCĀ® Bouw & Hout Convenant

Bouwbedrijf M.J. de Nijs en Zonen BV heeft het FSC® Bouw en Hout Convenant getekend.

Lees meer >
CONTACT
M.J. de Nijs en Zonen
info@denijs.nl
0226 - 39 70 00